Friday, November 27, 2009

a typical conversation with Ash


Me : wanna mum-mum (eat) ?

Ash : no

Me : wanna pom-pom (shower) ?

Ash : no

Me : wanna orr si (shit) ?

Ash : no

Me : wanna watch Gimme (Mickey) Mouse ?

Ash : ahhhh...gimme mouse!! yes...gimme mouse!!

O_O...Looks like I may need to increase my life insurance premium very soon cos you'll never know; with all this sudden rush of blood to my head..lol

Anyways, it's the long weekend here. Am I looking forward to it or what? You betcha!! Also, I know it's Thanksgiving on the other side of the globe, so if you're celebrating, go slow on the turkey..:-)

Have a great weekend.

7 comments:

CH@@NG said...

ah hahahahaha!!! cute nya!!
i mean both of you :D

ryeli said...

so cute! gimme mouse! LOL.

mommy to chumsy said...

heheheehehe...funny :) wish someone would cook me some turkey with stuffing :)

Ann said...

Your conversation sounds familiar! Kids and their cartoons huh!

Talking about turkey....have you seen the latest Christmas brouchures from Cold Storage? The ham looks totally YUMMY!!!

little prince's mummy said...

Haha~~~

mom2ashleyaidan said...

sounds all too familiar in my household too :)

Mummy to QiQi said...

everyone loves mickey mouse!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

  © Free Blogger Templates Columnus by Ourblogtemplates.com 2008. Modified by Shireen Loh.

Back to TOP